هنرآموز کامپیوتر

این وبلاگ برای تعاملی بین هنرآموزان، فارغ التحصیلان و هنرجویان رشته کامپیوتر هنرستان طراحی شده است

هنرآموز کامپیوتر

این وبلاگ برای تعاملی بین هنرآموزان، فارغ التحصیلان و هنرجویان رشته کامپیوتر هنرستان طراحی شده است

روز معلم

میم برمهرت دلالت می­کند                    عین از علمت حکایت می­کند

لام در باب لیاقت ­های تو                     میم توصیف مرارت­ های تو

در میان دست­ هایت عشق پیدا می­ شود                          زیر باران نگاهت نسترن وا می ­شود

با عبور واژه­ ها از گوشه­ ی لبهای تو                           مهربانی ­های قلبت خوب معنا می ­شود

اولین روز دبستان بازگرد                                   کودکی شاد و خندان بازگرد

ای معلم نام و هم یادت به خیر                               یاد درس آب بابایت به خیر

ای دبستانی ­ترین احساس من                                بازگرد این مشق­ ها را خط بزن

هر انسانی دو آموزنده دارد: یکی روزگار و دیگری آموزگار.

 اولی به بهای زندگی ات درس می ­دهد و دومی به بهای زندگی اش!


روز معلم را به همه کسانی که دلسوزانه و بی دریغ، دانش خود را با صبر و مهربانی به دیگران آموزش می دهند؛ تبریک عرض می کنم.


جهت اطلاع داوطلبان محترم آزمون کاردانی پیوسته رشته کامپیوتر، درباره نحوه تهیه کتاب های درسی، باید عرض کنم که به دلیل اینکه کتاب های سال دوم این رشته چاپ بخش خصوصی (انتشارات فاطمی) می باشند، متن کامل آنها  در سایت های رسمی آموزش و پرورش وجود ندارد و برای تهیه متن کتاب های سال سوم می توانید به سایت  دفتر برنامه ریزی و تالیف آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش مراجعه کنید.


در فرم ارزشیابی درس شبکه­ های رایانه ای، در بارم بندی بخش نظری پایان­ ترم، برای بعضی فصل ­ها که از نظر مولف کتاب صرفا عملی محسوب می ­شده، نمره ­ای منظور نشده است و قاعدتا امیدواریم طراحان محترم سوالات امتحان نهایی این نکته را مدنظر قرار دهند.

در مورد موضوع 5 نمره میان ترم و 15 نمره پایان ترم، باید عرض کنم که اگر درسی دارای نمره تئوری 8 و نمره عملی 12 باشد و بارم نمره همه آزمون­ های میان ­ترم و پایان ­ترم عملی و تئوری از 20 نمره باشد، برای محاسبه نمره کارنامه هنرجو فرمول زیر استفاده می شود:

 0.25*(0.6*عملی میان­ ترم+0.4* تئوری میان ­ترم)+0.75*(0.6 *عملی پایان ­ترم+0.4* تئوری پایان ­ترم)


پیشنهاد دفتر برنامه ریزی و تالیف این است که شرط قبولی یک هنرجو در یک درس، اخذ حداقل 50 درصد از نمره عملی پایانی و 50 درصد از نمره تئوری پایانی آن درس باشد که درصورت تصویب نهایی شورای عالی! به اجرا گذاشته خواهد شد.


چند سال­ بود که برای انتشار CD همراه با کتاب ­های رشته کامپیوتر به دنبال مجوز بودیم، خوشبختانه با پیگیری ­های آقای مهندس مقیمی، معاونت محترم دفتر امیدواریم بتوانیم برای سال تحصیلی 89-1388 کتاب­ های شبکه ­های رایانه­ ای، برنامه سازی و نرم ­افزارهای چندرسانه­ ای را همراه با CD تکمیلی برای تمرین ­ها منتشر کنیم.

نظرات 9 + ارسال نظر
جمیله درساره یکشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:58

سلام
من هم به نوبه خودم روز معلم را به شما و همه همکارارن گرامیتان تبریک عرض میکنم و امیدوارم همیشه سلامت باشید.
از اینکه به سوالات من پاسخ گفتید خیلی ممنونم. اگر چه از آخرین پیام شما دو ماهی می‌گذرد و من در این مدت همیشه به وبلاگ سر میزدم و جویای احوال شما بودم.
انشالله که در مورد CD ها به زودی به دست ما برسد.
همیشه شاد و خندان باشید
با احترام
جمیله درساره از بندرعباس

سلام خانم درساره
از لطف شما ممنونم. متاسفانه در این مدت به دلیل مشکلاتی نتونستم وبلاگ به روز کنم!
از داشتن دوست خوبی مثل شما مفتخرم.

پیام صادقی سیگارودی یکشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 20:40

ضمن سلام و تبریک هفته معلم خدمت شما بزرگوار٬ آرزومند سعادت و سلامت روزافزون برای شما و تمامی معلمان میهن عزیزمان هستم.

سلام آقای صادقی،
از لطف شما ممنونم.

اسماعیلی دوشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:50 http://www.zanjansadra.com/

for being more than a teacher... a friend... a guide'n... an inspiration...
for making me find myself...
HAPPY TEACHER DAY TO YOU

ُThanks, Dear Neda

کلاس ۳۰۵ فیروز کوهی شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 19:52 http://classema305.blogfa.com

از اینکه به وبلاگ کلاس ما آمدید و برامون نظر گذاشتید خیلی ممنونیم و بیشتر خوشحال می شیم که بازم به وب گروهی ما بیایید و برامون نظر بزارید .
چون نظر یه معلم می تونه در جهت پیشرفت دانش آموزان کمک کنه.

ما شما رو لینک می کنیم تا بقیه هم از وبلاگ خوبتون استفاده کنند.

سحر کرم صالح شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 00:33 http://www.saharsaleh.parsiblog.com

سلام خانم طزری
خیلی دلم براتون تنگ شده. به این زودی مارو فراموش کردید؟
اما بدونید ما همیشه به یادتونیم.
وقت کردید یه پیامی یه آفی یه........

قهرمانی جمعه 6 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:00

باسلام محضر خانم طزری
وبلاگ پر محتوایی دارید امید است با مطالب جدیدتر آپدیت شود
خدا قوت

[ بدون نام ] سه‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:02

با سلام
من یک هنرآموز خانم هستم . در مدرسه ماهر کاری در مورد کارگاه کامپیوتر رابه من سپرده اند و استاد کار فقط مشغول کارهای دفتر است. و حتی برای نصب برنامه ها هم کمکی نمی کند و مدرسه از بیرون کسی رامی آورد تا برنامه نصب کند که پول هنگفتی می گیرد.مخصوصا در مورد نظافت کارگاه به من خیلی ایراد می گیرند. درصورتی که کارگاه بنده از سایر کارگاهها تمیز تر است. لطفا در مورد نحوه برخورد با مدیر و معاون مرا راهمنایی کنید

هنرآموز کامپیوتر سه‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:05

با سلام
من یک هنرآموز خانم هستم . در مدرسه ماهر کاری در مورد کارگاه کامپیوتر رابه من سپرده اند و استاد کار فقط مشغول کارهای دفتر است. و حتی برای نصب برنامه ها هم کمکی نمی کند و مدرسه از بیرون کسی رامی آورد تا برنامه نصب کند که پول هنگفتی می گیرد.مخصوصا در مورد نظافت کارگاه به من خیلی ایراد می گیرند. درصورتی که کارگاه بنده از سایر کارگاهها تمیز تر است. لطفا در مورد نحوه برخورد با مدیر و معاون مرا راهمنایی کنید

وظایف استاد کار شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 16:13 http://hardware.blogsky.com

وظایف استادکار

۱- رعایت تقوای اسلامی و تقوای خدمت

۲-همکاری مستمر با هنراموز مربوطه در انجام وظیفه محوله

۳- آماده نگاه داشتن محیط کار( کارگاه . سایر تأسیسات و ...) به منظور انجام کار و آموزش روزانه.

۴- نظارت بر حفظ و نگهداری وسایل موجود در کارگاه

۵- حضور به موقع در کارگاه و همکاری با هنراموز رشته مربوطه در تعلیم آموزشهای زیربط به هنرجویان.

۶- آموزش طرز استفاده از وسایل مورد نیاز هنرجویان به طریق عملی و صحیح آن.

۷- قرار دادن مواد لازم مورد عمل در دسترس هنرجویان و نظارت بر استفاده صحیح از آنها

۸- دقت در مراقبت در حفظ ابزار کارگاه و آماده نگه داشتن آنها برای تعلیم.

۹- نصب و راه اندازی وسایل جدید در داخل کارگاه

۱۰- اقدام در تعمیر وسایل و ابزار تحت اختیار در صورت لزوم و اقدام لازم به منظور جلوگیری از خطرات ناشی از کار

۱۱- نظارت در تحویل و تحول وسایل مورد استفاده هنرجویان در آخر وقت

۱۲- مشارکت مستمر و فعالانه در امور آموزشی و تولیدی

۱۳- رعایت سایر امور مربوطه در صورت لزوم





برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد