هنرآموز کامپیوتر

این وبلاگ برای تعاملی بین هنرآموزان، فارغ التحصیلان و هنرجویان رشته کامپیوتر هنرستان طراحی شده است

هنرآموز کامپیوتر

این وبلاگ برای تعاملی بین هنرآموزان، فارغ التحصیلان و هنرجویان رشته کامپیوتر هنرستان طراحی شده است

پرسش و پاسخ

سوال: سوالات کنکور کاردانی پیوسته سال 1388 رشته کامپیوتر در مورد درسهای سیستم عامل و مبانی کامپیوتر و برنامه سازی1 از کتابهای چه سالی خواهد بود؟

جواب: سوالات این درسها از کتابهای چاپ شده در سال 1386 خواهد بود.


سوال: ورژن نرم افزار Camtasia Studio که در درس نرم افزارهای چندرسانه ای آمده است، چیست و متن مربوط به این بخش را از کجا بیاوریم؟

جواب: همانطور که در متن مربوط به آن نرم افزار آمده است، نسخه 5 این نرم افزار تدریس شده است. متن مربوط به این بخش در فایل Multimedia.zip در گروه Ircomputer_tvs وجود دارد.


سوال: چرا کتاب بسته های نرم افزاری 1 نسبت به سال گذشته تغییری نداشته است؟

جواب: اداره کل چاپ به بعضی از استانها، چاپ سال 1386 این کتاب را فرستاده است. برای دریافت چاپ جدید آن از طریق ادارت کل استانها اقدام کنید.


سوال: در درس Word از کتاب بسته های نرم افزاری 1 در بخش "4-4 ایجاد پاورقی" در "بررسی کنید" چگونه می توان خط جداکننده پاورقی ها را به اندازه عرض تغییر داد؟

جواب: منوی View/Normal را انتخاب کنید. در نمای Normal منوی View/Footnote را انتخاب کنید از لیست بازشوی Footnotes گزینهّFootnote Continuation Separator را انتخاب کنید.


سوال: چه کتابهایی هنوز چاپ نشده اند؟

جواب: کتابهای بسته های نرم افزاری 3 - سخت افزار - نرم افزارهای چندرسانه ای - شبکه - سیستم عامل جلد دوم - برنامه سازی 3 . بقیه کتابها چاپ شده اند و اگر هنوز به دست هنرجویان نرسیده است برای دریافت آنها از اداره کل استان خود پیگیری کنید.

نظرات 2 + ارسال نظر
مونا سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 17:27

بازم سلام
یکی به دفترچه کاردانی پیوسته نگاه کنه اما کامیوتریها بد بخت تر نیست
رشته های کودکیاری الکترونیک و.... 4یا5 آخرش6تا کتاب تخصصی مابع کنکورشونه اما ما 9تا تازگیهم که 10_11_12_..............................
انصاف هم خوب چیزیه به خدا
ما کجا وبه کی باید اعتراض کنیم
خواهش میکنم از طر یق سایت حرفهای منو به گوش مسئولین برسونین
اگه ریاضی خونده بودیم کارمون آسونتر بود کلاسمون هم بالاتر
تازه این کاردانی خدا به داد کارشناسی برسه


یکی از ته دل ما خبر بده

سلام مونای عزیز
داوطلب محترم، باز هم که رفتی سراغ مسائل حاشیه ای!؟!
ای کاش قبل از اینکه بیایی رشته کامپیوتر بیشتر تحقیق می کردی!
آخه هر کسی که تو این رشته تحصیل می کنه می دونه که این رشته تو همه کنکوراش از کاردانی گرفته تا دکترا همیشه بیشترین منابع آزمون رو نسبت به سایر رشته ها داشته و در ضمن وقتی هم در این رشته شاغل میشی باید همیشه بیشتر از بقیه همکارات مطالعه کنی چون تغییرات و پیشرفتش بسیار سریعه.

معصومه پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 14:53

با سلام
من کتابهای بانک اطلاعاتی و برنامه سازی 1 چاپ87را با چاپ 85 مقایسه کردم و تفاوتی نداشت
ایا میتونم از چاپ85 بای کنکور استفاده کنم
موفق به تهیه کتاب سیستم عامل 1و2 و برنامه سازی3و شبکه نشدم باتوجه به اینکه تنها بعضی از فصل ها حذف شده یا جابه جا شده آیا میتونم کتابهای 85را بخوانم

سلام معصومه جان،
برای درس سیستم عامل 1 و 2 می تونید از همون کتابهای قدیمی خودتون استفاده کنید با این تفاوت که باید بخش برنامه های مخرب رو که به انتهای کتاب سیستم عامل جلد2 اضافه شده بخونید انشاالله به زودی فایل Pdf این قسمت رو در گروه http://groups.yahoo.com/group/ircomputer_tvs قرار خواهم داد.
کتاب برنامه سازی3 و شبکه هنوز چاپ نشده اند وقتی این کتابها هم چاپ شدند فایل Pdf آنها را در گروهی که ذکر شد قرار خواهم داد و شما خودتان می توانید تشخیص بدهید که چه قسمتهایی اضافه شده است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد