هنرآموز کامپیوتر

این وبلاگ برای تعاملی بین هنرآموزان، فارغ التحصیلان و هنرجویان رشته کامپیوتر هنرستان طراحی شده است

هنرآموز کامپیوتر

این وبلاگ برای تعاملی بین هنرآموزان، فارغ التحصیلان و هنرجویان رشته کامپیوتر هنرستان طراحی شده است

نکاتی درمورد کتابها

خوشبختانه با وجود همه مشکلاتی که در تالیف جدید کتاب سخت افزار وجود داشت، با تلاش مستمر آقایان مهندس احدی، مهندس ضیایی و سایر همکاران کمیسیون تخصصی و دفتر تالیف، این کتاب در دو جلد چاپ شد و به دست هنرآموزان و هنرجویان عزیز رسید. در اینجا لازم می دانم به عنوان کسی که از نزدیک شاهد روند آماده سازی این کتاب بودم از زحمات مولف محترم آقای مهندس احمدی تشکر کنم؛ صبوری و متانت ایشان قابل تقدیر است.

به دلیل اینکه طرح روی جلد هر دو بخش این کتاب کاملا شبیه هم چاپ شده است و هیچ مشخصه‌ای مبنی بر دوبخشی بودن کتاب در آن ذکر نشده است لذا هنرآموزان و هنرجویان دقت فرمایند که حتما هر دو بخش را از اداره آموزش و پرورش محل هنرستان خود دریافت کنند.

با توجه به اینکه در چند استان کشور کتاب بسته های نرم افزاری1 چاپ سال 1386 توزیع شده است، برخی از هنرآموزان مدرس این درس سوال کردند که آیا بخش ویروس‌های کامپیوتری این کتاب را تدریس کنند یا خیر؟

به دلیل اینکه مباحث این بخش با عنوان برنامه های مخرب و با محتوا و تالیف جدید، در کتاب سیستم عامل جلد2 آمده است؛ لذا نیازی به تدریس این بخش در درس بسته های نرم افزاری1 نیست.

محتوای بخش دوم کتاب مبانی رایانه که شامل فصل 7 (فناوری اطلاعات) و فصل 8 (حل مساله) است با نام f7_f8.zip در گروه Ircomputer_tvs قرار گرفته است و جزوه آن نیز به زودی به دست هنرآموزان و هنرجویان عزیز خواهد رسید.

نظرات 1 + ارسال نظر
جمیله درساره یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 18:06

سلام
هنوز کتاب به دست ما که در بندرعباس تدریس میکنیم نرسیده...ولی PDF هاش رو داریم و از روی اون تدریس میکنیم....
محتوای کتاب بهنظرم خیلی نکات ریز رو که اصلا و ابدا به درد هنرجو نمیخوره رو عنوان کرده و به نظرم کتاب رو میشد توی 100 صفحه به صورت مفید و مختصر خلاصه کرد...
بحث مدار منطقی که بیشتر کاربردری بود و به درد هنرجو میخورد را حذف کردن که به نظر من اشتباه محض است...
اینکه الان کتابها به دست ما می رسه اصلا جای تقدیر و تشکر نداره .... کلی دردسر داشت درس دادن به شاگردا بدون داشتن کتاب.... هنرجوها کلی پول کپی دادن...
دیگه بعد از 2 ماه کتاب اومدن اگر نمیومد سنگین تر بود.... چون به درد ما که دیگه نمیخوره .... با بدبختی درس دادیم.....
ممنون میشم اگه دیگران هم نظر بدن.... لطفا از دید هنرآموزان هم بنویسید.... نه فقط از دید کسی که کتاب رو تالیف کرده.....
به هر حال از زحمات شما ممنونم.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد