هنرآموز کامپیوتر

این وبلاگ برای تعاملی بین هنرآموزان، فارغ التحصیلان و هنرجویان رشته کامپیوتر هنرستان طراحی شده است

هنرآموز کامپیوتر

این وبلاگ برای تعاملی بین هنرآموزان، فارغ التحصیلان و هنرجویان رشته کامپیوتر هنرستان طراحی شده است

کتاب سیستم عامل جلد دوم

روز دوشنبه 87/8/20 به همت گروه آموزشی رشته کامپیوتر فنی و حرفه ای شهر تهران، جلسه توجیهی "فصل حل مسئله از درس مبانی رایانه" با حضور جناب آقای مهندس یمقانی، برای هنرآموزان محترم برگزار شد. همچنین قرار است در تاریخ  87/8/27 نیز جلسه ی دیگری با موضوع درس "سخت افزار" با حضور جناب آقای مهندس احمدی برگزار شود. لازم می دانم از زحمات و پیگیری های مستمر همکاران محترم این گروه، تشکر کنم.


با خبر شدیم به دلیل پاره ای از مشکلات، تالیف جدید کتاب سیستم عامل جلد2 برای امسال آماده نشده است.

بنابراین شاکله کلی کتاب جدید همان سیستم عامل جلد2 قدیم می باشد با این تفاوت که:

فصل نهم کتاب قدیم سیستم عامل جلد1 به جای فصل یک این کتاب قرار گرفته است. مطالب اول فصل دو کتاب سیستم عامل جلد2 قدیم که به کتاب سیستم عامل جلد1 جدید منتقل شده نیز از این کتاب حذف شده است. همچنین به انتهای این کتاب بخش برنامه های مخرب (که از کتاب بسته های نرم افزاری 1 حذف شده) با تالیف جدید اضافه شده است.


همکار محترمی می گفت چه طوری می تونم با دفتر تالیف همکاری داشته باشم!

بهش گفتم اگه می تونی از روزای تعطیلت بگذری و پنجشنبه و جمعه نداشته باشی و موقع هایی که آخر کار آماده شدن یک کتابه محدودیت نداری که تا ساعت 10 شب تو سازمان کار کنی و خسته نمی شی. تازه بعدشم اگه طاقت داری از آشنا تا غریبه، مدیر تا دانش آموز هر کس بهت رسید و گله و شکایت کرد، عصبانی نشی و از کوره در نری(خلاصه به قول داش مشدی ها کتک خورت ملسه) ما رو خبر کن


خانم گائینی یکی از همکاران محترم شهر قم هم این کتابها رو معرفی کردند که ازشون تشکر می کنم. در ضمن معرفی این کتابها در این وبلاگ دلیل بر تایید صحت محتوای اونها از طرف اینجانب نیست. 

 

لازم به ذکر است که کتابهای بسته های نرم افزاری3 جلد اول و نرم افزارهای چندرسانه ای این هفته به دست هنرجویان رسیده است.