هنرآموز کامپیوتر

این وبلاگ برای تعاملی بین هنرآموزان، فارغ التحصیلان و هنرجویان رشته کامپیوتر هنرستان طراحی شده است

هنرآموز کامپیوتر

این وبلاگ برای تعاملی بین هنرآموزان، فارغ التحصیلان و هنرجویان رشته کامپیوتر هنرستان طراحی شده است

یادم باشد...

یادم باشد حرفی نزنم که به کسی بر بخورد

نگاهی نکنم که دل کسی بلرزد
خطی ننویسم که آزار دهد کسی را
یادم باشد که روز و روزگار خوش است
و تنها دل، ما دل نیست
یادم باشد جواب کین را با کمتر از مهر
و جواب دو رنگی را با کمتر از صداقت ندهم
یادم باشد باید در برابر فریادها با صبر پاسخگو باشم
و برای سیاهی ها نور بپاشم
یادم باشد از چشمه درسِِ خروش بگیرم
و از آسمان درسِ پـاک زیستن
یادم باشد سنگ خیلی تنهاست
...
یادم باشد باید با سنگ هم لطیف رفتار کنم مبادا دل تنگش بشکند

یادم باشد برای درس گرفتن و درس دادن به دنیا آمده ام ...
نه برای تکرار اشتباهات گذشتگان
یادم باشد زندگی را دوست دارم
یادم باشد هر گاه ارزش زندگی یادم رفت در چشمان حیوان بی زبانی که به سوی
قربانگاه می رود زل بزنم تا به مفهوم "بودن"، پی ببرم
یادم باشد می توان با گوش سپردن به آواز شبانه ی دوره گردی که از سازش
عشق می بارد به اسرار عشق پی برد و زنده شد
یادم باشد معجزه قاصدک ها را باور داشته باشم
یادم باشد گره تنهایی و دلتنگی هر کس فقط به دست دل خودش باز می شود
یادم باشد هیچگاه لرزیدن دلم را پنهان نکنم تا تنها نمانم
یادم باشد هیچگاه از راستی نترسم و نترسانم
یادم باشد از بچه ها می توان خیلی چیزها آموخت
یادم باشد پاکی کودکی ام را از دست ندهم
یادم باشد زمان بهترین استاد است
یادم باشد قبل از هر کار با انگشت به پیشانی ام بزنم تا بعدا با مشت بر فرقم نکوبم
یادم باشد با کسی آنقدر صمیمی نشوم شاید روزی دشمنم شود
یادم باشد با کسی دشمنی نکنم شاید روزی دوستم شود
یادم باشد دل کسی را نشکنم
یادم باشد زندگی ارزش غصه خوردن ندارد
یادم باشد پل های پشت سرم را ویران نکنم
یادم باشد امید کسی را از او نگیرم شاید تنها چیزیست که دارد
یادم باشد که عشق کیمیای زندگیست
یادم باشد که آدمها همه ارزشمندند و همه می توانند مهربان و دلسوز باشند
یادم باشد زنده ام و اشرف مخلوقات
...
بیایید همگی یادمان باشد و به هم یادآوری کنیم.
نظرات 10 + ارسال نظر
معلم ۲ پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:25

متن خیلی زیبایی بود.

[ بدون نام ] جمعه 22 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 17:29

سلام
میخواستم تاریخ اعلام منابع کنکور چه موقع است و اگر اعلام شده منابع درسها کدام هستند؟

مهاجر شنبه 23 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 15:04 http://www.raziedu.blogfa.com

سلام. امیدوارم که در پناه حق موفق باشید. فکر می کنم که سئوالات زیادی وجود داشته باشد که بپرسم. و طبیعتا در خواستهای زیادی. انشاءالله در فرصتی مغتنم.

گائینی دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:25 http://computergroup.blogfa.com

سلام
متن زیبایی بود.
یک سوال و درخواست: بودجه بندی دروس رو از کجا می تونم بگیرم؟ متاسفانه در مدرسه و گروه اموزشی استان پیدا نکردیم. اگه ممکنه یا خودتون توی این وبلاگ قرار بدین یا آدرسی بدین که بشه پیداش کرد.
ممنون از زحمات شما.

سلام
بودجه بندی همه درس های تخصصی را در گروه Ircomputr_tvs قرار دادم.

جمیله درساره دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:53

متن خیلی قشنگی بود....
ممنون از اینکه گوشزد کردین که یادمان باشد...
با تشکر

سحر کرم صالح چهارشنبه 27 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 13:43 http://www.saharsaleh.parsiblog.com

سلام
مطلبتون عالی بود...
کلی ازش استفاده کردم...
خوشحال می شم سری هم به وبلاگ من بزنید

سلام سحر جان
وبلاگ زیبایی داری، مطالبش هم خواندنی هستش. مخصوصا که زمینه اون رزصورتی هستش. برات آف گذاشتم.

گائینی جمعه 29 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:19

خانم طزری در مورد بارم بندی دروس ممنون. فقط یه نکته این که در بارم درس بسته های ۳ من هر چی از بالا به پایین و پایین به بالا نمرات ترم ۱ رو جمع می زنم می شه ۲۲ !!!!!!!!!! جریان چیه؟!

خانم گائینی از بذل توجه شما ممنونم. به هر حال انسان ممکن الخطاست، در اسرع وقت اصلاح خواهد شد.
در صورت مشاهده هر مورد دیگری، مراتب را به اطلاع ما برسانید.
متشکرم

عسل یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1387 ساعت 13:55

من باور دارم که خود شما همیشه این حرفها را باور دارید و به ان عمل میکنید امیدوارم که من هم بتوانم مانند شما نه اما کمی از خصوصیت های خیلی خوب شما را بیاموزم
من تازه با این سایت اشنا شدم اما باز هم سر می زنم

سلام عسل جان،
میشه خودتون رو معرفی کنید؟!؟

سحر دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1387 ساعت 23:36 http://www.saharsaleh.parsiblog.com

سلام
بازهم منم ...
اول بابت اینکه به وبلاگم اومدید ازتون تشکر می کنم...
اما نمی خوام زیاده روی کنم که شما فکر کنید........
اما می خوام بگم یه کمی ازتون خجالت می کشم ...
دوست داشتم امتحانم رو بیست بشم تا حداقل یک درصد از دوست داشتنم و احترامی که به شما قائل هستم را نشان دهم...
اما همیشه روزگار بروقف مراد انسان نیست
با تشکر از معلم خوبم....

سحر چهارشنبه 18 دی‌ماه سال 1387 ساعت 00:10 http://www.saharsaleh.parsiblog.com

سلام خانم (طزری)
دیدم شما جوابمو نمی دید گفتم بیام اینجا
سلامتید؟
ما هم خوبیم......
دیدید که اسمتونو درست نوشتم بازهم نمی خواهید آشتی کنید؟

سلام سحر جان
ممنونم. من مدتی مسافرت بودم.
ما با قهر نبودیم..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد