هنرآموز کامپیوتر

این وبلاگ برای تعاملی بین هنرآموزان، فارغ التحصیلان و هنرجویان رشته کامپیوتر هنرستان طراحی شده است

هنرآموز کامپیوتر

این وبلاگ برای تعاملی بین هنرآموزان، فارغ التحصیلان و هنرجویان رشته کامپیوتر هنرستان طراحی شده است

۱۳۸۸

خداوندا در این سالی که در پیش است
نمی دانم چه تقدیری مرا فرموده ای، لیکن
در آغاز طلوع روشن سالی که می آید
کمک کن تا رها سازم ز خود
من کوله بار یک هزار و سیصد افسوس
هزار و سیصد اندوه
خدا یا مهربانم کن، تو چشمان مرا با نور خود بگشا
تو لبخند رضایت را عطایم کن
بفهمان زندگی زیباست
خداوندا! تو راه سبز ایمان را نشانم ده
تو نیکی پیشه ام فرما
که راه حق صبورانه بپیمایم
و هرگز من نباشم از زیانکاران
رفیقا مهربانا، عاشقم فرما
مرا در دشت پر مهر گذشتت شستشویم ده
تو پاکم کن، قرارم ده
کریما! دست های گرم و لبخندی عطایم کن
تو ای نزدیک تر از من به من
اینک مرا دریاب،  پناهم ده
حبیبا! قدردان خوبی ام فرما
تو گرداننده دل ها و چشمانم
تو ای تدبیر بر هر روز و هر شامم
تو چرخاننده احوال این دنیا
بگردان حال من را سوی آن حالی که می دانی
تو آرامش عطایم کن
خداوندا! نمی دانم چه تقدیری مرا فرموده ای اما
برای مردمان خوب این وادی
عطا فرما هزار امید
هزار و سیصد آگاهی
هزار و سیصد و هشتاد بهروزی
هزار و سیصد و هشتاد و هشت لبخند زیبا را

نظرات 5 + ارسال نظر
جمیله درساره یکشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 20:13

سلام
سال نو را به شما و همه همکارانتان تبریک عرض میکنم.به امید سالی خوب و خوش به همراه سلامتی و شادکامی برای شما و خانواده محترمتان.
با تشکر از پیگیریهای سال گذشته تان. به امید اینکه امسال هم همانند سال گذشته پیگیر مسائل رشته کامپیوتر باشید.
دوست شما
جمیله درساره

اسماعیل دریجانی جمعه 7 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 13:24 http://bamcg.blogfa.com

با سلام و تبریک سال نو خدمت تمامی همکاران عزیز.
من اسماعیل دریجانی سر گروه آموزشی رایانه شهرستان بم هستم.
از طرف تمامی همکارانم در شهرستان بم برای شما آرزوی سالی سرشار از موفقیت و پیروزی و سربلندی آرزومندم.
لطفا در صورت امکان وبلاگ گروه آموزشی رایانه شهرستان بم http://bamcg.blogfa.com را در قسمت پیوندهای وبلاگتان اضافه کنید.

جمیله درساره یکشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 02:20

سرکار خانم طزری
با سلام
سال جدید را به شما و همکاران محترمتان تبریک عرض میکنم و بابت زحماتی که سال 87 و سالهای قبل از آن کشیدید خسته نباشید میگویم.
سوال که داشتم این است که در بارم بندی که دریافت شده است بارم نمرات کتبی و عملی درسهای بانک اطلاعاتی و شبکه های کامپیوتری تغییر کرده است و 5 نمره میانترم و 15 نمره پایانترم می باشد در صورتیکه سالهای گذشته به این شیوه نبود و 8 نمره مستمر و 12 نمره پایانی بود.( البته برای درس بانک اطلاعاتی برعکس ) .
سوال که داشتم این است که هنوز هیچ بخشنامه ای به دست ما هم نرسیده است و ما فقط از طریق pdf هایی که از اینترنت دریافت کردیم متوجه شدیم...می خواستم بدانم که سیستم بارم بندی تغییر کرده و ضمن اینکه نمره قبولی 12 بود در صورتیکه نمره قبولی 50% نمره کتبی و عملی در نظر گرفته شده است یعنی در واقع نمره قبولی از 10 می باشد؟؟؟
اینها سوالاتی است که ذهن خیلی از هنرآموزان را درگیر خود کرده است و خوشحال می شود که مرا در این زمینه توجیه کنید.
پیشاپیش سپاسگذارم.
جمیله درساره

گائینی جمعه 14 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 17:15

سال نو مبارک!

مهدی چهارشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 18:00

کتابهای (مبانی کامپیوتر - سیستم عامل 1و2 - برنامه سازی 1 ) سال دوم هنرستان رشته کامپیوتر چاپ 86 رانیاز دارم لطفآ آدرس سایتهایی را که این کتابها را می شود دانلود کرد بنویسید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد