هنرآموز کامپیوتر

این وبلاگ برای تعاملی بین هنرآموزان، فارغ التحصیلان و هنرجویان رشته کامپیوتر هنرستان طراحی شده است

هنرآموز کامپیوتر

این وبلاگ برای تعاملی بین هنرآموزان، فارغ التحصیلان و هنرجویان رشته کامپیوتر هنرستان طراحی شده است

کتاب نرم افزارهای چندرسانه ای

سلام،

بعد از مدتها تاخیر بالاخره امروز با خبر شدیم مولف کتاب نرم افزارهای چندرسانه ای دارند تغییراتی روی این کتاب اعمال می کنند، می گند دیگه نرم افزار Sound Forge از کتاب حذف شده و به جاش نرم افزار Adobe Audition برای ضبط و ویرایش صدا قرار می گیره!!! این نرم افزار هم محصول شرکت Adobe هستش و امکانات محیطش از Sound Forge بیشتره.

اگه با قسمت فیلم برداری نرم افزار Snagit کار کرده باشید حتما دیدید که حجم فیلماش چون Decode مناسبی نمیشه، خیلی بالاست و وقتی فیلماش رو می برند توی Premier تا تدوین کنند خیلی کیفیتش پایین میاد. برای رفع این نقص شرکت TechSmith نرم افزار دیگه ای رو به نام Camtasia تولید کرده که یکی از امکانات اون فیلم برداری از صفحه نمایش با کیفیت بهتر و حجم پایینتر هستش، شایعه ها حاکی از اینه که مولف کتاب قراره برای فیلم برداری از صفحه نمایش، از این نرم افزار استفاده کنه.

یکی دو تا کلیپ زیبا هم به عنوان نمونه پروژه، روی سی دی تمرینات کتاب درج خواهد شد. به امید اینکه این کتاب بتونه اهداف مرد نظرش رو به خوبی پوشش بده.

راستی خیلی منتظر نظرات سازنده دوستان درمورد کتابهای برنامه سازی هستیم.

نظرات 1 + ارسال نظر
لیلا گائینی جمعه 10 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:50 http://computergroup.blogfa.com/

وبلاگ خوبیه. امیدوارم موفق باشید.
نرم افزار SnagIt یک برنامه تخصصی برای عکس برداری از صفحات می باشد که فیلم برداری را در حد معمول انجام می دهد. نرم افزار Camtasia برنامه تخصصی فیلم برداری است که عکس برداری را در حد معمول انجام می دهد. این دو نرم افزار مکمل یکدیگر بوده و هیچ کدام کار دیگری را انجام نمیدهد. به نظر من اگر به جای Premiere نرم افزار Camtasia جایگزین می شد و SnagIt در جای خود باقی بود نتیجه بهتری می گرفتیم ولی متأسفانه....

سلام خانم گایینی
وبلاگ خوبی دارید. من که ازش استفاده بردم.
در کتاب چندرسانه ای هم همین اتفاقی که شما نوشته اید افتاده یعنی Snagit حذف نشده و فقط به جای بخش فیلم برداری اون نرم افزار Camtasia Studio درس داده شده است.
در ضمن قابلیتهای نرم افزار Camtasia Studio با نرم افزار Premiere فرق داره امکانات کامل ویرایش فیلم که در Premiere وجود دارد در این نرم افزار وجود ندارد.
از نظر ساخت یک برنامه آموزشی ساده و ایجاد منو و در مجموع ایجاد یک محصول چندرسانه ای ساده نرم افزار Camtasia خوب است. اما هدف این درس آموزش نرم افزارهای چندرسانه ای و تدوین فیلم است و هدف آن ایجاد نرم افزارهای چندرسانه ای نیست که اگر قرار بود هدف آن باشد باید نرم افزار Director تدریس می شد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد