هنرآموز کامپیوتر

این وبلاگ برای تعاملی بین هنرآموزان، فارغ التحصیلان و هنرجویان رشته کامپیوتر هنرستان طراحی شده است

هنرآموز کامپیوتر

این وبلاگ برای تعاملی بین هنرآموزان، فارغ التحصیلان و هنرجویان رشته کامپیوتر هنرستان طراحی شده است

۱۳۸۸

خداوندا در این سالی که در پیش است
نمی دانم چه تقدیری مرا فرموده ای، لیکن
در آغاز طلوع روشن سالی که می آید
کمک کن تا رها سازم ز خود
من کوله بار یک هزار و سیصد افسوس
هزار و سیصد اندوه
خدا یا مهربانم کن، تو چشمان مرا با نور خود بگشا
تو لبخند رضایت را عطایم کن
بفهمان زندگی زیباست
خداوندا! تو راه سبز ایمان را نشانم ده
تو نیکی پیشه ام فرما
که راه حق صبورانه بپیمایم
و هرگز من نباشم از زیانکاران
رفیقا مهربانا، عاشقم فرما
مرا در دشت پر مهر گذشتت شستشویم ده
تو پاکم کن، قرارم ده
کریما! دست های گرم و لبخندی عطایم کن
تو ای نزدیک تر از من به من
اینک مرا دریاب،  پناهم ده
حبیبا! قدردان خوبی ام فرما
تو گرداننده دل ها و چشمانم
تو ای تدبیر بر هر روز و هر شامم
تو چرخاننده احوال این دنیا
بگردان حال من را سوی آن حالی که می دانی
تو آرامش عطایم کن
خداوندا! نمی دانم چه تقدیری مرا فرموده ای اما
برای مردمان خوب این وادی
عطا فرما هزار امید
هزار و سیصد آگاهی
هزار و سیصد و هشتاد بهروزی
هزار و سیصد و هشتاد و هشت لبخند زیبا را

ارزشیابی

مهلت ما برای بررسی کتابها و ارسال آنها به دفتر چاپ رو به اتمام است و کارها بسیار زیاد می باشد. روزهایی که دفتر هستیم مجبوریم تا دیروقت (ساعت 21 یا 22) کار را ادامه دهیم تا کتابها آماده ارسال شود؛ به همین دلیل مدت زیادی از آخرین پست می گذرد و من وقت نکردم وبلاگ را به روز کنم.

سرگروه های استانهای مختلف تماس می گیرند و درباره نحوه ارزشیابی امتحانات نهایی خرداد 88 سوال می کنند، دفتر برنامه ریزی شیوه ارزشیابی پیشنهادی خود را به معاونت آموزش وپرورش نظری و مهارتی - اداره کل سنجش وارزشیابی تحصیلی (آدرس اینترنتی http://aee.medu.ir) ارسال کرده و همکاران محترم می توانند جهت دریافت بخشنامه از این اداره پیگیری کنند.

سوالات زیادی درباره منابع کنکور کاردانی سال 88 پرسیده می شود؛ همانطور که من بارها ذکر کردم تصمیم گیری نهایی در مورد منابع این آزمون از وظایف سازمان سنجش آموزش کشور است و باید منتظر اعلام نظر آن سازمان باشیم ( با توجه به اینکه تاکنون اطلاعیه ای در این زمینه منتشر نشده است به احتمال زیاد موارد آزمون تغییری نکرده و مانند سال گذشته است ).

در هر صورت همانطور که می دانید کتابهای درسی هنرجویان در سال تحصیلی 88-87 تغییراتی داشته اند؛ لذا داوطلبانی که قصد شرکت در کنکور را دارند و سالهای گذشته فارغ التحصیل شده اند، دقت داشته باشند که برای درس های سال دوم (مبانی کامپیوتر - سیستم عامل - برنامه سازی 1) کتابهای چاپ سال 1386 منابع آزمون هستند؛ که این کتابها مانند کتابهای چاپ سالهای 1385 و 1384 بوده و تغییری نداشته اند و برای درس های سال سوم (برنامه سازی 2 و 3 - سخت افزار - شبکه های رایانه ای - بانک اطلاعاتی) منابع آزمون کتابهای چاپ سال 1387 هستند که کتاب سخت افزار تالیف جدید می باشد و کتابهای دیگر سال سوم نیز نسبت به سالهای قبل تغییراتی داشته اند.